Termeni si conditii

Timpul de productie

Productia incepe doar in momentul in care avem toate informatiile necesare legate de comanda ta (artwork-ul, datele de facturare, adresa de livrare, etc), avem aprobarea designului si avem confirmarea platii. Din acest moment, dureaza intre 5 si 7 zile lucratoare + transportul. Comenzile complexe pot dura cu cateva zile in plus. Daca ai nevoie de produse pana la o data anume, este foarte important sa ne specifici acest lucru atunci cand faci comanda. In functie de celelalte comenzi pe care le avem in productie, iti vom spune daca le putem face pana la deadline-ul tau. Daca nu ne spui, din timp, s-ar putea sa nu-ti putem onora comanda la timp.

De asemenea, orice circumstanta pe care nu o putem controla (intarzieri cauzate de vreme, intarzieri cauzate de curierii furnziorii nostri, etc), poate insemna mai mult timp pentru realizarea comenzii tale.

Comenzi minime

Putem realiza si cantitati in afara acestor linii, insa au nevoie de aprobarea staff-ului nostru. De regula insa, cantitatile minime pe care le putem onora sunt urmatoarele:

  • 1 culore - minimumv25 de bucati
  • 2 - 3 culori - minimum 40 de bucati
  • 4 - 6 culori - minimum 60 de bucati
Daca aveti intrebari legate de comenzile minime, intrebari ce nu gasesc raspuns pe website-ul nostru, nu ezitati sa ne contactati la acest link.

Modalitati de plata

Ca regula generala, comenzile trebuie platite in avans, inainte de inceperea productiei. Doar din momentul in care avem confirmarea platii vom incepe procesarea comenzii.

Ca exceptie, in unele cazuri acceptam si plata ulterioara (ramburs sau OP), insa aceste modalitati alternative de plata trebuie aprobate de staff-ul nostru. 

Ex.: Reprezentantul X SRL ne trimite un e-mail spunand ca doreste sa faca o comanda. II raspundem cu o oferta pe care reprezentantul X SRL o accepta. Ii trimitem factura insa reprezentantul X SRL asteapta 5 zile apoi o plateste. In acel moment, avand confirmarea platii, incepem procesarea comenzii.

Plata in avans se aplica si in cazul in care comanda contine doar produse blank.

Designul si aprobarea finala a acestuia

Toate fisierele pe care ni le trimiteti trebuie sa aiba cel putin 300 dpi rezolutie sau sa fie in format vectorial. Marimea designului trebuie sa fie aceeasi cu marimea la care se doreste a fi imprimat. Boyuletz SRL nu poate fi tinuta responsabila pentru calitatea indoielnica a imprimeului atunci cand aceasta este consecinta directa a calitatii designului, daca acesta a fost furnizat de client. De asemenea, boyuletz SRL nu poate fi responsabila pentru eventualele erori de scriere a textului designului ori alte erori, daca designul a primit aprobarea finala din partea clientului. Ne straduim sa identificam toate erorile dar uneori ne scapa si noua. Daca a fost aprobat, asa va fi imprimat.

Designurile si pozitionarea lor sunt aprobate prin e-mail. In momentul in care cerem clientului aprobarea finala, designul trebuie sa fie verifcat din toate punctele de vedere: pozitionare, text, culori, marimi comandate si profunzimea detaliului.

Boyuletz SRL nu-si poate asuma responsabilitatea pentru eventualele schimbari survenite dupa aprobarea finala. Daca acestea apar, in functie de momentul la care sunt cerute, nu este exclusa aparitia unor costuri suplimentare si, de asemenea, a unor intarzieri.

Ecranele

Este foarte important sa stiti ca pentru cantitati mai mici de 100 de bucati, la costul final se adauga si costul ecranelor - 40 lei/ecran. De asemenea, trebuie sa stiti ca folosim cate un ecran pentru fiecare design si pentru fiecare culoare a designului. Spre exemplu, daca doriti acelasi design imprimat dar in marimi diferite, vom folosi doua ecrane. In aceeasi situatie, daca designul are 2 culori, vom folosi 4 ecrane. Nu putem folosi acelasi ecran pentru ambele designuri. Deci, cantitatea la care dispare costul ecranelor este acea cantitate ce contine acelasi design in aceeasi marime.

Ex.: 40 de tricouri imprimate cu un design intr-o singura culoare si alte 60 de tricouri imprimate cu acelasi design dar cu alte dimensiuni nu vor fi considerate o singura comanda. Vor fi considerate doua comenzi deoarece suntem nevoiti sa facem doua ecrane, cate unul pentru fiecare dimensiune a designului.

Produsele de pe serigarfiebt.ro

Desi avem produse pe stoc, datorita paletei largi de produse pe care le oferim, acestea sunt comandate de la furnizori dupa ce efectuati comanda. Desi urmarim zilnic stocurile, nu putem garanta disponibilitatea acestora. In cazul in care produsele pe care le comandati nu mai sunt pe stoc, va vom furniza o lista de produse ce le-ar putea inlocui cu succes pe cele pe care le-ati comandat.

De asemenea, tinem sa amintim ca pe pagina fiecarui produs este specificata si cantitatea minima pe care o puteti comanda. In anumite circumstante comanda poate contine si mai putine produse insa in aceste cazuri, trebuie sa ne trimiteti un e-mail si de asemenea sa acceptati ca timpii de asteptare vor fi diferiti. 

Masuratorile la pozitionarea imprimeului

Desi experienta noastra combinata se intinde pe ani de zile, pot aprea unele inadvertente cu privire la pozitionarea imprimeului. Spre exemplu, daca doriti 50 de tricouri imprimate cu un design care sa se afle pozitionat la 7 cm de cusatura gulerului, fiindca fiecare tricou este incarcat manual pe postul caruselului, se poate ca nu toate produsele sa fie imprimate la exact 7 cm de cusatura gulerului. Pot aparea diferente de ordinul milimetrilor sau chiar de peste 1 cm. Acestea nu sunt considerate erori de print si nu vor constitui obiectul reimprimarii.

Modificari ale comenzii dupa ce plata a fost efectuata si designul a fost aprobat

Orice schimbare survenita dupa ce plata a fost efectuata si comanda a inceput sa fie procesata, schimbare ce nu apare din motive de stoc, va fi subiectul unei taxe in valoare de 80 de lei. De asemenea, o alta consecinta va fi intarzierea comenzii.

Este foarte important sa nu plasati comanda ori sa dati aprobarea finala decat in momentul in care sunteti 100% siguri de ceea doriti. Pentru ca odata ce procesarea incepe, fiecare lucreaza la diferitele aspecte ale proiectului, iar modificarile devin costisitoare si consumatoare de timp (alte ecrane, alte amestecuri de vopsea, alte articole de comandat, etc). Chiar si in cazul in care staff-ul nostru accepta alte modalitati de plata, orice schimbare aparuta dupa aprobarea finala a designului va face obiectul aceleiasi taxe de 80 de lei.

Anularea comenzii

In cazul in care, din oarecare motiv, doriti sa anulati comanda dupa ce procesarea acestia a inceput, trebuie sa stiti ca va fi subiectul unei taxe de anulare de 15% + orice alte cheltuieli ocazionate de inceperea procesarii comenzii. In cazul in care productia a inceput anularea comenzii nu mai este posibila. Clientului i se va returna suma platirta minus costurile produselor deja imprimate si ale anularii comenzii.

Livrarea comenzilor

Livrarea comenzilor se poate face prin Urgent Curier, PrioriPost sau Posta Romana. Costurile variaza in functie de greutate, plecand de la 17 lei pentru primul kilogram la PrioriPost, 21 de lei la Urgent Curier si aproximativ 12 lei la Posta Romana. Kilogramele suplimentare sunt tarifate cu aproximativ 1 leu fiecare.

Boyuletz SRL nu poate fi responsabila pentru intarzieri cauzate de probleme ale curierului.

Preturile

Boyuletz SRL isi rezerva dreptul de a modifica preturile pe care le practica fara instiintari prealabile.

defecte ale produselor furnizorilor

Boyuletz SRL nu poate fi tinuta responsabila pentru eventualele defecte ale materialelor producatorilor cum ar fi inadvertente cu privire la culori, erori de cusatura, erori de labeling, gauri, cusaturi rupte, etc. Ne straduim sa inspectam fiecare articol in parte pe masura ce imprimam insa nu putem garanta integritatea fiecaruia. Nu suntem producatorii acestor materiale, motiv pentru care nu putem asigura integritatea lor. 

De aceea, tinem sa recomandam comandarea unui surplus de 3-5 % pentru fiecare marime/culoare/model, daca o numaratoare exacta este importanta.

Unii producatori isi vopsesc materialele textile chiar si dupa ce ies din productie, din mai multe motive: fie incearca sa corecteze inconsistente legate de culori, fie incearca sa scape de culori ce nu s-au vandut, etc. Din acest motiv, Boyuletz SRL nu poate garanta ca imprimarea prin Discharge va functiona pe orice fel de material textil. Daca doriti imprimarea prin aceasta metoda, contactati-ne inainte de a va decide asupra articolelor.

Mostre si Clauza de Satisfactie

Boyuletz SRL nu poate fi tinuta responsabila pentru satisfactia clientilor cu privire la articolele pe care s-a realizat printul sau la desingul imprimat. Suntem intotdeauna disponibili sa oferim consiliere pentru alegerea corecta a materialelor si optiunilor care sa se muleze pe nevoile dumneavoastra.

Daca nu sunteti siguri 100% de ceea ce doriti (model, culoare, etc) va putem trimite mostre neimprimate ale oricarui produs existent pe website-ul serigrafiebt.ro. Acestea vor fi taxate la preturile afisate pe prezentul website. De asmenea, va putem trimite si mostre imprimate insa acestea vor fi taxate corespunzator. 

Asigurarea calitatii

Ne dam silinta sa inspectam fiecare produs ce iese din productie insa uneori vor aparea erori pe care nu vom reusi sa le identificam. Tinem sa amintim ca este responsabilitatea dumneavoastra, a clientului, sa verificati, la randu-va, produsele pe care le primiti. Aveti la dispozitie 72 de ore din momentul in care primit produsele, pentru a ne notifica de eventualele erori de depistate. Boyuletz SRL nu poate fi tinuta responsabila pentru eventualele pirederi suferite de dumneavoastra, clientul, daca primiti produse cu erori si nu ne semnalati acest lucru.

Reiteram ca inspectam fiecare produs in parte insa inspectia finala sta in mainile dumneavoastra, clientul.

Comenzilor cu erori si reimprimarea

Depunem toate eforturile pentru a ne asigura ca fiecare comanda ce pleaca de la noi este corecta. Ne respectam clientii, indiferent de marimea comenzii si dorim sa stiti acest lucru. Orice comanda imprimata altfel decat conform designului final aprobat de dumneavoastra va fi obiectul unei reimprimari, fara niciun cost suplimentar. Toate cererile trebuie trimise in maximum 72 de ore de la momentul in care primiti comanda. 

Va rugam sa ne transmiteti acest lucru la e-mail comenzi@serigrafiebt.ro.

Daca Boyuletz SRL este responsabila pentru erorile depistate de dumneavoastra, ne vom asuma responsabilitatea si vom reimprima produsele cu erori. Tinem sa mentionam ca nu oferim restituri. Dar vom reimprima orice produs cu erori.

In aceasta situatie va vom cere sa ne returnati produsele cu erori (noi vom suporta costurile transportului).


Litigii


In conformitate cu prevederile ordonantei nr 38 / 2015 privind solutionarea alternativa a litigiilor dintre consumatori si comercianti, exista posibilitatea solutionarii alternative a litigiilor ( SAL ), sens in care puteti contacta ANPC.

Detalii despre SAL: https://anpc.ro/articol/935/ce-inseamna-sal

ANPC: https://anpc.ro/